FANDOM

Shiranui

Shiranui to historyczny bohater ( płeć podlega dyskusji) Wioski Kamiki sprzed stu lat, poprzednia inkarnacja Amaterasu w pełni sił, dzierżąca potężną broń, Solar Flare. Według legendy, gdy zbliżała się uroczystość poświęcenia żeńskeij ofiary dla potwora Yamata-no-Orochi, biały wilk zaczął przemierzać wioskę nocą. Został on nazwany przez mieszkańców 'Shiranui', zapewne z powodu wspaniałego, śnieżnobiałego futra (Shiroi - biel). Wierząc, że wilk jest spokrewniony z Orochim, mężczyzna o imieniu Izanagi próbował się z nim zmierzyć, jednak ten używał swojej niezwykłej szybkości by uciec.

W noc festiwalu Izanagi przebrał się za wybraną dziewczynę - jego ukochaną Izanami - by zbliżyć się do Yamata-no-Orochi i zabić bestię. Niestety, bohater został odkryty przez potwora i ciężko zraniony. W ostatniej chwili przybył Shiranui i walczył z bestią na śmierć i życie.

Po wielu godzinach walki Shiranui został poważnie ranny i prawie przegrał walkę. W ostatniej chwili zawył i przywołał księżyc (prawdopodobnie za pomocą Półksiężyca), co dało Izanagiemu nową moc do pokonania potwora. Niestety, Shiranui został zatruty przez Orochiego i powoli umierał. Izanagi wziął wilka na ręce i zaniósł do wioski, gdzie Shiranui umarł. Mieszkańcy wybudowali kaplicę w miejscu, w którym zmarł, w podzięce za jego odwagę.

Shiranui w OkamiEdytuj

Shiranui2

Shiaranui mając obawy o swoje przyszłe wcielenie, przeniósł się przez Bramę Ducha do przyszłości, gdzie pomógł Amaterasu w walce z demonem Nechku. Gdy pokonali demona pojawił się Okikurumi walczący z Lechku. Kiedy Oki desperacko próbował odebrać demonowi życie, ten zatrzymał czas i próbował zabić bohatera ostatecznym ciosem. Jednakże, Shiranui popchnął Okiego i przejął cios mający zabić mężczyznę. Gdy Amaterasu i Okikurumi pokonali bliźniacze demony, Shiranui wrócił do swoich czasów, by walczyć z Yamata-no-Orochim.

Podczas finałowej walki z Yamim, gdy wszystkie moce Amaterasu zupełnie do niej powróciły, przyjęła ona swoją prawdziwą postać - Shiranui.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeden z Karmic Transformerów pozwala Amaterasu przyjąć wygląd Shiranui.
  • W japońskej wersji "Okami" Shiranui, podobnie jak Amaterasu, jest postacią bezpłciową. Jednak skoro Ammy jest stworzona na podstawie bogini słońca z religii Shinto, można dysputować,że Shiranui także jest płci żeńskiej.
  • Shiranui używa swoich mocy w walce z Nechku, jednak są one dużo potężniejsze od mocy Amaterasu. Jej /Jego Wiśniowe Bomby są ekstremalnie wielkie, Wichura bardziej przypomina Trąbę Powietrzną, a Cięcie jest właściwie serią cięć. Moc Shiranui nie może być używana przez gracza.
  • W angielskij wersji gry " Okamiden", sequel wydany na Nintendo DS, Shiranui jest płci męskiej.