Itegami

Itegami to bóg techniki Śnieżycy. Jest on ostatnim, trzynastym bogiem spotykanym przez Amaterasu. Jest on wołem trzymającym róg. Jego konstelację znajdujemy w Kamui, dokładniej w Świątyni Wawku. Jego moc była użyta do produkcji śnieżycy nękającej mieszkańców Kamui. Gdy Ammy go uwolniła, ten powierzył jej moc Śnieżycy, a także przyzwał innych bogów. Dzięki temu Amaterasu odzyskała swoją ostateczną broń, Solar Flare.

ŚnieżycaEdytuj

Śnieżycy używa się tak samo jak Burzy czy Pożogi - należy namalować linię łączącą lód z celem do zamrożenia. Można także zmienić śnieg w lód, tworząc lodowy most nad przepaścią. Jako że lód znajduje się tylko w Kamui, w innych regionach Japonii trzeba posiadać broń Korale Tundry. Można także użyć jej 'ulepszenia', Gradobicia. By je zdobyć nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych zadań - Gradobicie jest dostępne od razu po zdobyciu Śnieżycy. Wystarczy tylko namalować 'śnieżynkę', X z poziomą liną przecinającą środek znaku.

Jeśli użyjesz Śnieżycy na rdzeniu Yamiego pojawi się Oki i zaatakuje go.

PrzemowaEdytuj

Ach... Amaterasu. Źródło wszelkiego dobra i matko nas wszystkich.

Podczas Twojej nieobecności schroniłem się tutaj i zostałem uwięziony.

Złe moce zbezcześciły świat nieczystością i ciemnością.

Jak potężna śnieżyca, ja, Itegami, bóg lodu, powróciłem!

Powierzam Ci umiejętność zamrażania naszych wrogów do absolutnego zera.

Jestem ostatnim z trzynastu bogów, których ujrzałaś.

Posiadasz teraz moc, by skończyć ze złem na zawsze!